BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

27 February 2013

Angry Bird

Assalamualaikum..

Muke bekeng

Angry Bird merupakan satu game yg aku minat.*nok2 mase tgh tunggu result SPM*haha.sukesuki.bile main terus jadi ralep.haha.Antara game yg agak femes.sampai makanan pun ade angry bird.aku xtahu laa asal dari ape,err.xteringin langsung nk mkn.Angry Bird sangat femes sampai kan baju angry bird,kotok kalang angry bird,sumeee angry bird,Umi pun mintak tolong aku download gambar angry bird sebab nak letak dekat jadual kelas.nampak x betape femesnye angry bird tu?haha

Actually,bkan nk cerite pasal ANGRY BIRD sangat pun.haha..cume nk bagi ayt kat bawah ni,,



Hidup ibarat main GAME. Makin lama,
LEVEL makin susah. Nk berjaya, kene
usaha. Kalau rajin, dptlah BONUS. 
Tapi kalau give up? 

Nah "GAME OVER !

so,,hidup ni harus usaha lebih.ape2 pun hasil yang kita dapat tak penting,gile xpenting?memang laa penting.Tapi semua tu dah ditetapkan oleh Allah.Yang paling utama ialah usaha.Then berdoa.Allah sangat suka hambanNYA yang meminta sesuatu kepadaNYA.so,,rajin-rajinkanlah berdoa.Doa itu senjata orang mukmin.Tadi Miss ade cakap,,kalau nak rezeki kite diperluas,rajin-rajinkanlah buat solat Dhuha.Ya Allah.sangat lama aku x buat Dhuha.rinduuu zaman sekolah .Sehari sebelum Miss peringatkan kelas kami,aku dan Syaza dah solat Dhuha,sebenarnye Syaza xde niat pun nk ajak aku Dhuha.tp tibe2 gurau2 rase nak buat sangat.Then,,Alhamdulillah.Rase tenang gile.Waktu tu adalah waktu yg paling tenang nk solat.SEBAB?sebabnye xde org sangat kat surau and keadaan x kecoh.Seriously aku cakap,agak berat dan payah seseorang tu nk buat Dhuha sebabnye waktu dan keadaan yang tidak mengizinkan.Kadang2 kelas ade.Tapi aku berharap sangat Dhuha yang aku buat semalam bukan Dhuha yang terakhir.Aku nak sangat buat cume i have no time.Kelas xade gap.huhu

"YA ALLAH,KAU PERMUDAHKANLAH SEGALA URUSAN HAMBAMU INI"

Then,aku nk cakap pasal test.Aku dapat rase so far,gred aku utk sem 2 ni Alhamdulillah menaik.nak2 Bio,Aku dah nampak permainan utk soalan2 Bio.InsyaAllah selagi ade daya dan usaha ,selagi tu aku memperjuangkan subjek Biology.Miss cakap subjek Biology sem aku adalah subjek yg killer.MAT pun sekali.Due subjek yg aku minat.MAT agak susah.Sedih sebab mase cuti midsem baru ni aku xstudy pun.and hasilnya aku dapat laa result same dgn ape yg aku usehekan sehari sebelum test.HAHA.*STUDY LAST MINUTE*tapi aku tak kisah sangat sebab aku dah cakap awal2 yg aku pasrah je utk TEST MAT kali ni.tu jee.melainkan MIRACLE happen.doakan aku.

USAHA USAHA USAHA.

.. sorry I talk too rubbish::

0 comments: