BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

30 October 2014

Semester Break

Assalamualaikum..

 Agak lama sebenarnye aku x update blog, ini disebabkan oleh perasaan malas yang membuak-buak. Terlalu banyak cerita yg ingin diluahkan, tp hmm tu lah, kene ade mood baru jadi haaa.

 Sekarang ni aku tgh cuti sem, and ade satu sem je lagi untuk aku habiskan saki-baki diploma aku. I can't wait cuti panjang tuu. Why?
Bcoz in shaa Allah la kan kalau panjang umur aku bakal mendapat first anak saudara, mahu tak eksaitednyaa haha. 

 Tapi kan, aku x sanggup nk melangkah ke alam degree, sumpah gua tak sanggup bro. Bukan ape, x sanggup nk tahu ape laluan kerja aku, ialah,aku ni belajar je, x tahu pun nk jadi ape sebenarnye, dan cita2 aku terlalu byk hahahaha

 And paling penting, aku x sanggup nk tinggalkan Terengganu, macamane la kalau aku yg belajo Chendering tu je pun, tiap minggu merengek nk balik, ni pulok belajo jauh . Haishhh x dapat fkir bende yg diluar otak pemikiran tu haha


 .. sorry I talk too rubbish::

0 comments: