BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

3 July 2014

Ramadhan

Assalamualaikum...
Masih belum terlambat untuk ku ucapkan salam ramadhan :D

Okay. Ramadhan kali agak berbeza, setakat 4 harinilah.. Sbb sahur aku dah mule start makan bende2 berat. Masw first day tu aku makan kurma je 3 biji, mahu rase pitam satu hati. Padahal sebelum ni kalau puase sunat x sahur pun okay je. Maybe sbb ni puase wajib kot. Badan pun ngengade haha. Alhamdulillah . Em ape lagi yg menarik puase aku ? Moreh la kot kahkah. Nothing special actually.. Biase je.

Alhamdulillah proposal aku utk projek bio dah diterima ^^ . Ya Allah perasaan gembira hanya Allah yg tahu, Miss puji kot group aku.. Rase lege lege lege gile haha. Tp lps ni kene proceed experiment la pulop... Tu projek bio.. Ent pulop bdk2 ni pilih aku utk jadi general manager. Apekah? Rase agak terbeban. Esok nk cabut undi balik. K tido dulu . Pelik sebenarnye taip kat phone ni. Tp mcm best je hahaha
Byeee. Assalamualaikum :)

0 comments: