BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

19 May 2014

Kindergarten

Assalamualaikum.. .


Tadi cakap pasal open market kat UPSI, tibe2 terkeluar cerite pasal taska, tadika . Aku cakap kat umi yang aku nak bine satu taska, rumah sewa dah ade, just cari modal, tu pun kalau ada yang berminat la. haha. Tapi seriously, ni antara salah satu impian aku, aku tak tahu kenape, aku terlalu suke main dgn kanak2, terutamanya baby sehingga budak sekitar umur 4 5 tahun. Memilih pulak kau Aida haha. Tapi betul aku cakap, kalau org datang rumah je. terus aku bawak lari baby ke budak2 yg diorang bawak, umi pun suruh aku jage, haha. 

Baru-baru ni, terlalu lame aku x jumpe anak sepupu aku, and satu malam tu, bile aku scroll gambar lame, aku terjumpe gambar budak tu, malam tu terus aku mimpi. Arghhh rinduuu. Dan keesokan harinye aku cerita kat umi, lame x jumpe Adam,rindu nak cubit cium. Tibe2 petang tu, sepupu aku bawak Adam round motor, aku rase mase tu, aku macam ape je, terus campak raket kat tangan pergi sambar budak tu haha. Ya Allah, rindu sangat2.

Adam-





Ni impian aku untuk malam ni, haha













OKAY.

 Ini hanyalah angan-angan semata-mata. Tapi tak salah kan berangan benda yang baik2? Kalaulah kan aku berpeluang ade kindergarten sendiri satu hari nanti, aku nak bukak peluang pekerjaan kepada babysitter, chef, ustazah.. aku nak anak2 kecik ni dididik dari kecil, tapi ajar dalam bentuk yang x stress, kalau boleh. terapkan terus budaya hafazan dalam diri budak2 ni. Doakan aku berjaya, misal katelahkan aku kerje bende lain, tapi aku harap sangat aku ade satu kindergarten. Tempat aku release stress. Arghhh daebakkk. Aminnnn.

And ade la someone ni tahu aku minat budak sangat2, die suggest aku ajar lagu ni kat budak2 haha



. sorry I talk too rubbish::

0 comments: