BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

14 March 2014

Library

Assalamualaikum..

Letih. Penat. Lelah.

semua perkataan xdpt gambarkan perasaan aku, 
satu minggu penuh test berderet. 
satu minggu study kat library, boleh beku lemak dalam badan -_-
macam2 pengalaman ade sepanjang satu minggu ni, aku laa yg bukak library, aku laa jugak yang tutup library. haha
akak2 dan pakcik2 kat library semue dah boleh cam muke aku. 
nampak x betape fanatiknya aku kat library? haha

ade satu incident tu, study2 mesti bosan kan..mesti rase nk makan..classmate aku bawak la makanan ringan masuk, ade tu siap bawak masuk air pepsi. hahahahha
due tige hari lepas tu, pak cik kat library tu tampal memo , 
"DILARANG MEMBAWA MAKANAN MASUK DAN MINUM YANG BEWARNA" 
ambikk ko, terkene atas batang hidung sendiri, yelah,mane ade orang makan dalam library,igt kafe ke ape. haha

tapi yang aku suke, makin ramai classmates aku join duk kat library, siap kelas lain pun datang join sekali. Hampir satu side kat library tu, budak2 sains je yang duduk. hehe. Alhamdulillah. semue dah dapat kesedaran kot? hahaha 

Harap sangat kekal sampai paper final yang terakhir :)



 .. sorry I talk too rubbish::

0 comments: