BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

4 March 2014

Hijab

Assalamualaikum..

tibe-tibe ade mood nk taip blog ni hah..mungkin sebab esok cuti?
4 March -Hari Pertabalan
esok juga merupakan World  Day Hijab, emm sebenarnye tak faham event ni.. nk suruh menutup aurat ? takkan sehari tu je kot? tapi yang aku tahu, bukan ke aurat , tudung tu kene pakai hari2? takkan nak tunggu hari hujab je kot? okay fine, faham.. nak slow2, x nak drastik..tapi macamane eh nk nak cakap, yg aku nampak, yang freehair tu xde pun rase nak pakai tudung ke hape ke walaupun hari hijab . mungkin Allah x bukak lagi hidayah untuk die, atau mungkin die terase tp belagak je cool, atau, mungkin die malu. atau.. emm .. wallahualam.



...................................................
seminggu due minggu ni aku rase tumit kaki kiri aku ni sakit sangat, nak turun tangge terpakse tahan dengan kaki kanan, nk sujud pun sakit yg teramat, x tahu kene mende, tibe2 je.. nk urut sndiri aku bukannye reti, bab mengurut la aku paling fail -_-
pastu aku ade laa cakap kat kawan aku, die suruh aku pergi mengurut, die ckp bahaye kalau sakit kaki, mane tahu kot2 berkait dgn otak. maksudnye urat kaki tu sambung dgn urat otak, aku x tahu sebenarnye, bile aku balik rumah, aku ckp kat umi.. umi habis gelak . what can i do. haha

tapi kan, tu Allah bagi aku ujian yang kecil la tu berbanding org lain, ade org patah kaki, patah tangan, mcm2 bende. aku ni ujian kecikk je, terus nk mengeluh, common Aida. 

kadang2 aku terfikir, banyak gile nikmat yg Allah bagi kat aku, nikmat aku boleh hirup udara, boleh makan minum, boleh belajar , ade ahli keluarga tersayang,, tp.. aku ni sendiri.. berape jam je sehari aku igt kat Allah? xpyh jam la, minit, minit? em.. kalau sehari solat 5 waktu, 5 waktu tu darab dgn tu pun bukannye selalu khusyuk . berape saat je satu hariii.

YA ALLAH. KAU AMPUNILAH DOSA HAMBAMU INI YANG SERBA KEKURANGAN. 
ngantukkkk sangat2. baiiii
 .. sorry I talk too rubbish::

0 comments: