BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

27 December 2013

Between Tears and Smiles.

Assalamualaikum.. 

Mainan perasaan maybe . Messy . 

Boleh dikatakan aku ni selalu je gelak, and selalu jugak nangis. nangis tanpa sebab . Pantang sape2 tegur, laju je air mate turun. haisshh . I have to be strong , but i don't know how. Ni lah susah bile orang x pernah ditegur kan, selalu je ingat diri sendiri tu betul . Parah . 

Ni tengah cuti midsem, tibe2 pulak haa demam.

Aku rase Allah terlalu sayang aku, kejap je Dia bagi aku nikmat sihat, dalam sebulan tu pasti aku akan sakit, tak kirelah sakit ape pun, teutamanye demam. antibody aku lemah . terlalu lemah . pity of me . Kadang-kadang,bile sakit kepale tu, aku rase nak cabut je kepale pastu nak berus ,cuci , biar sakit tu pergi jauh2. Tapi nak buat camano, kene lawan lah, and aku x mengharap mane pade ubat, yelah, kalau asyik berharap kat ubat je , aku rase penuh dah ubat tu dalam badan aku, lebih banyak ubat dari air kot . haha, and satu hal lagi, no wonder la aku ni cepat sakit, aku ni kurang minum air . air masak tu boleh dikatakan secawan sehari . teruk ryte? kadang2 lupe terus nak minum . teruk gile. aku kene ade someone yg selalu ingatkan aku untuk minum air masak . *future husband, kelip-kelip mate* haha . 

berangan je lebih . -__- . diri sendri pun x sempune , nak mengharap orang lain, wake up la . 

Tu je kot , bosan cuti ni x pergi mane2 . sekian .



.. sorry I talk too rubbish::

0 comments: