BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

24 November 2013

first day as part 4 student

Assalamualaikum..

  sekarang ni aku tengah bosan gile,igt nak beli makanan tapi kedai x bukak, lapar -_- 

  tambahan pulak byk kelas yg batal,pg esok ade satu kelas batal,luse pun batal lagi. what a nice day ,, tp yg jadi masalahnye aku bosan dengan hidup sebegini . kot . esok kelas habis pukul 3.30 and will start again pada hari selasa pukul 2.30.

 hampir 24 jam aku akan hidup dalam kebosanan . helo aida~ orang lain pun bosan jugak,boleh je teruskan hidup. ngade-ngade la , sikit-sikit nk balik. eh heloo. suke hati aku la nk balik, rumah dekat . haha

  anyway esok abah umi dapat gaji , mmg konfirm la diorang akan keluar makan kan. aku kat sini kelaparan + kebosanan . xkan mase aku akan habis dgn bende sie2 je? eh Aida, cari la something yg boleh datangkan faedah ke, behave please. 

 okay fine .meh sini aku nak crite sikit pasal first day aku, mule2 sampai pg tadi tu masuk bilik , letak lappy ni ..pastu pergi kelas Chemistry , first subject in this sem.,.macam okay je chemist sem ni, macam sedap la jugak, alkane,alkene,alkyne, madam farahiyah siap cakap lagi yg sem ni xade bende yang nak kire2. sem ni kami akan belajar pasal organic chemistry yg ade carbon dan hydrogen , pastu tadi duk lukis2 ke bende alah tu . sedap la jugak tapi tak tahu la next lesson macamne. 

 habis kelas tu balik bilik, unpacking semue barang , agak kemas la sem ni . haha . barang pun x banyak, malas nak bawak . pastu sambung kelas CSC, madam tu agak la sempoi,panjang gile tazkirah yang diberi . and madam ade bg satu kate2, "BUKAN SEMUE BENDE YANG KITE NAK KITE AKAN DAPAT" nanti aku cerite balik pasal kate2 tu . haha . pastu masuk kelas Pn Erni,QMT, macam subjek mat mase sk dulu . x tahu la kalau susah, tp awal2 ni kite kene think positive, i can if i think i can . haa. habis kelas bermulalah aku menghabiskan sise2 cerita korea. haha . 


 .. sorry I talk too rubbish::

0 comments: