BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

27 December 2012

Makan.Makan.Makan

Assalamualaikum..

Semalam ,hari makan sedunia.Banyak gile kot aku makan.Mimpi je laa nak kurus Cik Aida oii kalau hang duk kat rumah.haha..pagi tu..kak ajak teman pergi klinik sbb die sakit mate.Al-maklumalah tak lame lagi nk jadi raja sehari~tapi penyakit Chalazion die tu bukannye sikit,semakin bertambah ade laa.Harap2 laa klinik semalm tu klinik terakhir die akan pergi.Kesian jugak kat die,dah habis beratus-ratus duit tapi xsembuh2 lagi.Doktor ckp sbb antibiotik yg die makan tu tak kene "peluru".HAHA.

Aku drive?hihooo..drive sikittt je pun.sampai kat futsal DB tu je.Biaselah,tak dpt kepercayaan oleh tuan besar, amilopamie ..budak tu mmg xpercaye kan aku.haha..lps hantar Marajim and bdk kecik tu,baru lah kami ke klinik.Aku dan kak?seem weird,bile mase aku dan kak boleh satu kepale?we are never ever ever can go together.haha..aku pergi teman kak sbb kak belanje air yogurt sebenarnye.hihi..

Lps je pergi klinik,aku teringin nk rase Durian Crepe,apekah durian crepe yg sebenarnye?knape terlalu femes?ape?ape?ape?haritu aku ade terbace kat twitter Durian Crepe ade dkt dgn Caltex kat DB,so..kami pun pergi lah kat kedai tu.Kedai baru lagi kot.Lupe pulak mak name kedai tu.hehe,,siap order,tibe2 nmpak,kak tny nk tak pavlova..die blnje..igt sng ke kakak aku tu nk blnje?haha..so..ambik je laa kan.hihi...

Sementare menunggu budak2 futsal tu keluar,kami menghabiskan pavlova didalam kereta bertemankan hujan lebat.

Sabar aida sabar,budak2 lelaki mmg mcmtu,,kate pukul 12..kalau aku xpergi masuk kat dlm tu,mmg tak keluar laa bebudak tu.main futsal laa sgt kan~hampeh.menunggu punyelah lame.sabar je laa Aida oi~*sy mmg suke membebel*

Petangg tuuu...
wii~abah nk blnje megi ketam~hihoooo..kami sekeluarga pergi menikmati hidangan maggie ketam di Pulau Duyong,kampung ku yang tercinta.kat situ mmg ade mcm2,biase,kami mkn steamboat pun kat sini lah.dah laa murah.Bersaksikan air sungai pulak tu.haha..

Otw nk balik,kami lalu kat Duyong kecik,nmapak satu rumah kayu,,abah ckp tu rumah nenek Nazirul,nenek Nazirul dan nenek ain same je laa kan?haha,,tapi bile aku ckp kat twitter ain xpercaye kat aku pulak.,k fine~

Mule2 igt nk singgah rumah tok wan,tp disbbkan air pasang time maghrib tu,kami tak jadi pergi.Balik tu..terkejut sbb tgk Bibit rumah kami Khairul Naim still jage rumah dgn baik.hehe..Terima kasih ro~

Sedikit gambar:

maggie ketam,durian crepe,pavlova<3

They are My Siblings.








 .. sorry I talk too rubbish::


0 comments: