BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

5 December 2012

HKR 111

Assalamualaikum.. 


Alhamdulillah.Alhamdulillah.Alhamdulillah.


Akhirnya dapat jugak aku masuk kokurikulum yg aku nak sangat iaitu Institution Management Family,,cewaahhh~name Persatuan pun dah mcm kelab wanita sedunia kan~haha.nak jadi isteri yg solehah lah kononya aku masuk ni.HAHA.sbb hari tu ade borak-borak dengan senior,senior ckp kelab tu yg paling HOT~sbb dpt pergi kursus kahwin free.hoho~haritu nampak diorang sume turun bas sebab ade program kat luar..nampak mcm menarik laa jugak kan..

Tapi aku tak tahu lah mcmne dgn kelab ni sbb dengar2 khabar angin mengatakan yg UITM ni xlame lagi nk tutup.Mungkin aku kot part yg paling last duk kat sini.Next sem,bdk akaun,bm,om sume dh nk kne pindah kat lain. T.T

Ape2pun kite habiskan mase dlu kat sini same2.. Bergembira , bergelak ketawa,berseronak[bak kata ustazah comel CTU aku]..haha..

sambung crte td plak,
memng gugur habis jantung aku bile tgk HKR 111 dah penuh.bebudak sains xde pun yg boleh join sbb jadual clash. -___- mase tu kami xthu lagi tentang kelab2 lain.dah laa semue kelab mcm nk pergi bertempur je . last2 kami[aku,Mimi,Syaza,Fizah,Dayana] masuk kelab perucapan awam.ape tu?ntah.berucap kat depan org ramai kot.mmg x ikhlas langsung mamsuk kelab tu.pastu mase taklimat,Syaza dah buat muke dah.,Fizah ckp kelab ni pun best jgk just utk sedapkan hati Syaza,,Syaza muke dah merah tahan nak nangis.sabar je laa dik oi~

Finally,mase taklimat die ckp HKR nk 90 org.ade peluang lagi lah kan?Syaza dgn keazaman yg tinggi ckp kat kiteorg yg die tekad nk masuk kelab tu.yelah,kami pun nak sbb ust nizam ade,ust bad ade..lpstu,,mse MC ckp AS 12O boleh dftr,kami pun terus pergi menuju ke meja HKR..beratur2,,ade yg main potong line laa,,Akhirnya,,Alhamdulillah berjaya jugak kami mendaftar stelah pelbagai halangan yg kami tempuh.

Ust Nizam jd "ayah" kami utk AS120 dan OM..ok..kepada Aida,name ustaz bkn ustaz shahrul nizam ye,,name ustaz,,

Ustaz Mohd ShahNizam..aku rase ni kot ejaan yg betul..kot laa..not so sure..nnti tny senior.hoho..Ustaz ckp nanti akan belajar mcm dlm kls,,xpyh pakai pun kasut sukan,,just pergi pakai baju kurung,.,hihi..

Begitulah ceritanya,
mase nk blk td,rase dahage yg teramat,,pstu bdk Mimi try cek beg die,,tibe2 jumpe duit syiling sbyk 1 ringgit ..so..ape lagi..pergi kedai Cik Raja,,then jumpe bdk ni..comel gile,,siap salam cium tgn aku.comel .geram kot.haha..


akhirnya dpt jugak beli air ni,,hehe..terima kasih Mimi..hihi

budak comel .



so..sampai kat sini sahaja,,esk ade kls.hehe..bye2

Wallahualam,


.. sorry I talk too rubbish::

0 comments: