BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2 December 2012

Everything is New

Assalamualaikum.. 





New Sem,
i am officially as a student part 2.
My timetable is so pack.
start kls awl pg,dh nk maghrib bru blik.
-____-
sabar je laa Aida~

New Roomates,
pagi td,pkul 10 pg aku daftar kat dewan,
mase tu aku tgk list bebudak same bilik dgn aku
ade bdk akaun,bm.om.
mmg xde harapan laa nk duduk satu bilik dgn Siti Syamimi tu kan..
pastu abah ajak balik rmh dlu,duk kat sini pun bosan.
Alhamdulillah,aku dpt katil bwh.wii~hihi.
aku xkemas ape2 pun,just letak barang,,pstu balik.

Abah ajk pergi rmh Pak Cik Rahim kat Marang,
aku teringat waktu aku kecik dlu,Cik Na,
isteri tercinta Beliau,suke sangat hantar kek mase birthday aku.
baik gile,,dieorg ade sorg ank,tue dr aku kot..
Kakak2 aku suke usik yg diorang nk jodohkan aku dgn ank die..
tapi mustahil laa semue tu kan
crite Melayu je mak bapak nk jodohkan ank ni.haha
mase aku pergi td,ank die pun ade..ank die dh tggu twrn nk msuk krje,,i am not so sure how old he is.

pergi kat sane xpasal2 dpt 4 ekor ank aym,,comel gile.dh laa xyh bayar,,suke sgt bdk Miro tu.haha.badan pun dh bau ayam.-__- HAHA

pastu balik,mkn hari ni yg terbaik kot..umi buat tempe,gulai kacang putih,aym goreng,budu dan durian .perghhh terbaikkkk!!haha

tp kan,,duduk kat rmh td,,rse x aman langsung sbb asyik fikirkan roomate.siap pikir lg ayt ape aku nk bg kt new member ni..

pukul 5 td,sampai je kat sini..Mek Ha,Mek Lah,Mek Ku rupe2nye .jiran aku mase part 1, *gege* HAHA

aku jeles gile Syaza dan Yuyu satu bilikkk!!!ini tidak adil~tidak adil~

tu je laa aku nk crte kot.esk kls pkul 10.hbis pkul 6.first day pun dah mengade2 jadual kan..

k,skrg dh tepat pukul 12..so,,beta nk beradu dahulu.
bye2.Assalamualaikum:)


.. sorry I talk too rubbish::

0 comments: