BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

18 October 2012

Freedom.





Assalamualaikum.
Tadi  last paper Calculus untuk sem ni.Baru je habis sem 1..masih byk lagi onak duri kehidupan yang harus aku tempuhi.Semalam ade terbace whatsapps member2 kamcing aku..diorang ade satu sem je lagi..then..DEGREE~wahhhh~ok fine.Tu jalan hidup korang..Untnglaa dh ambk degree kan~MUET.oh.Bende yg paling aku takut+benci..HAHA.Aku pun xfhm,,,knpe aku benci sgt dgn bahase penjajah tu.apekah dose bahasa itu?haha.mase UPSR..aku minat gile kot.mungkin disbbkn PMR aku xdpt score..hilang confident.then terus berjangkit kat SPM.and usaha aku utk subject tersebut sangat lah kurang. “Berubah ke arah yg lebih baik Aida,Biarkan masa lalu mu”..InsyaAllah..Aku akn jadi yg terbaik dikalangan yg terbaik.

Cuti sem ni pun bukannye lame sangat.Sebulan je pun.apelah nk buat dlm mase yg sangat suntuk ni?So..aku decided..xnak buat perkara yg tak berfaedah..contoh?tido yg berlebihan.actually,tido yg terlalu byk ni xbaik utk kite.boleh merosakkan hati.badan pun jadi lemah je.and paling penting...bile kite tido terlalu banyak..kite akn rase mase berlalu terlalu cepat..walhal kite dah buang mase tu dgn tido.tak ke.....membazir mase namenye tu? salah satu target aku utk cuti sem ni,,nk tido mcm aku kat kolej.tido pukul 12,1 and pasti sebelum pukul 2..bangun subuh..then xtido2.
“omong kosong.”-kate sahabatku
Haha.ye..sy mengakui sy mmg suke plan tp xbuat..tp InsyaAllah kali ni betul2.xsalah kite plan kan?hehe

And...seperti yg dijanjikan....aku nk qada balik running man yg aku tinggalkan.haha.sebenarnye aku dh thu crte ni lme ..mase zmn nk spm..tp xnak tgk sbb xnak addicted.lps spm pun xtgk.sbb takut addicted mase blajar kt u.mcm sesetengah kwn aku.haha.tp..InsyaAllah..i can control myself.tibe2 tgk  Jong Kook teringat kat seorang hambe Allah kls aku.FAA.salah seorang peminat running man.hoho.

Tu je kot.sebenarye bosan kot.tibe2 xtahu nk buat ape.biase ade jgk aktiviti dgn kwn2.Bile duduk kat Uitm..rase nk blk..bile balik..rase rindu pulak.ni lah manusie kan?xpernah knl erti bersyukur.
Ok.bye2.

* freedom.*



sorry I talk too rubbish::

0 comments: